Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6977
Назва: Сутність культурологічної компетентності майбутніх вчителів початкових класів
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Алмаші - Копин, Ангеліна Вікторівна
Беспалько, Леся Антоніївна
Білик, Олена Віталіївна
Ключові слова: фахова підготовка
професійна діяльність
культурологічна компетентність майбутніх учителів початкових класів
компетентність
культурологічний підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретичне обґрунтування сутності культурологічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано різноаспектні наукові визначення ключових дефініцій дослідження у працях вітчизняних та зарубіжних науковців. Вперше представлено авторське визначення поняття «культурологічна компетентність майбутніх учителів початкових класів». З’ясовано, що культурологічна компетентність є невід’ємною складовою фахової компетентності майбутніх учителів початкових класів.
Опис: Атрощенк Т.О. Сутність культурологічної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / Т.О. Атрощенко, А.В. Алмаші-Копин, Л.А. Беспалько, О.В. Білик // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 53-56
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6977
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_of_culturological_competence_of_future_primary_school_teachers.pdfСутність культурологічної компетентності майбутніх вчителів початкових класів735.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.