Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6992
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лавренова, Марія Василівна | - |
dc.contributor.author | Фодор, Катерина Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-30T14:36:53Z | - |
dc.date.available | 2020-06-30T14:36:53Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6992 | - |
dc.description | Лавренова М.В. Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції / М.В. Лавренова, К.Й. Фодор // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 81-83 | en_US |
dc.description.abstract | У статті виокремлено педагогічні умови та структурні складники структурно-функціональної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції. До таких умов віднесено: забезпечення мотивації студентів до оволодіння соціокультурним контекстом іноземної мови та культури іншого народу; актуалізація міждисциплінарних соціокультурних відомостей у змісті фахових дисциплін; розширення діапазону соціокультурних умінь і навичок майбутніх бакалаврів іноземної мови шляхом використання міждисциплінарних комунікативно-пізнавальних кейсів; педагогічний супровід та організація позааудиторної культурологічної підготовки майбутніх бакалаврів іноземної мови. Структурно-функціональна модель характеризується цілісністю, відкритістю, інваріантністю, варіативністю, відкритістю, динамічністю. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | соціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | міждисциплінарна інтеграція | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | майбутні бакалаври | en_US |
dc.subject | структурно-функціональна модель | en_US |
dc.title | Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pedagogical_conditions_and_structural-functional_model_of_formation_of_socio-cultural_competence_of_future_bachelors_of_a_foreign_language_on_the_basis_of_interdisciplinary_integration.pdf | Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції | 699.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.