Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7015
Назва: | Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї |
Автори: | Яров, Тетяна Коріївна |
Ключові слова: | освітній процес виховання особистості дитини співпраця партнерство співробітництво взаємодія |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості співпраці школи та сім’ї в контексті педагогіки партнерства. Уточнено сутність понять «взаємодія», «співпраця», «співробітництво», «партнерство». Автором закцентовано увагу на важливості педагогіки партнерства сучасного ЗЗСО з родинами та обґрунтовано принципи і педагогічні умови, що забезпечують ефективність такої взаємодії. Частково проілюстровано практичний аспект реалізації педагогічних умов. У статті зазначено, що процес удосконалення співпраці школи та сім'ї – довготривалий та безперервний, його можна здійснювати у різних напрямках: гуманізації змісту і форм роботи; гармонізації взаємин педагогів та батьків; підвищенні ефективності застосовуваних педагогом у роботі з батьками інноваційних прийомів та засобів впливу. |
Опис: | Яров Т.К. Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 177-180 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7015 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Partnership_pedagogy_successful_interaction_between_school_and_family.pdf | Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї | 734.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.