Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7016
Назва: Критеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій
Автори: Варга, Леся Іванівна
Мартин, Наталія Володимирівна
Ключові слова: спілкування
майбутні вчителі
інтерактивні технології
комунікативна культура
критеріальний підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Матеріали статті відображають актуальну проблему - критеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій. Визначено роль спілкування як один із важливих інструментів професійної діяльності майбутніх учителів. Автори статті визначають, що формування комунікативної культури студентів вищого навчального педагогічного закладу – складний і багатоплановий процес, ефективність якого зумовлена взаємопов’язаними компонентами комунікативної культури майбутніх учителів: ціннісно-орієнтаційним; емоційно-особистісним; мовленнєво-комунікативним, інтерактивно-діяльнісним.
Опис: Варга Л.І. Критеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій / Л.І. Варга, Н.В. Мартин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 194-197
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7016
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Criteria_approach_to_the_formation_of_communicative_culture_of_future_teachers_by_means_of_interactive_technologies.pdfКритеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій731.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.