Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7030
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турок, Г. П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T13:12:55Z | - |
dc.date.available | 2020-07-02T13:12:55Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7030 | - |
dc.description | Турок Г. П. Ціннісні орієнтації особистості в період ранньої юності [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 «Практична психологія» / Г. П. Турок ; наук.кер. М.С. Корольчук.- Мукачево: МДУ, 2020.- 65с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – вивчення ціннісних орієнтацій старшокласників, встановлення їх взаємозв'язку з мотивацією навчання. Реалізація цієї мети зумовила постановку і вирішення таких взаємопов'язаних завдань дослідження: - сформулювати поняття про цінність як складову психологічного розвитку індивіда; - ознайомитися з науковими джерелами, що вивчають проблему ціннісних орієнтацій старшокласників; - провести емпіричне дослідження процесу формування ціннісних орієнтацій старшокласників; - з`ясувати роль ціннісних орієнтацій та потреб у структурі мотивації особистості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | цінності особистості | en_US |
dc.subject | рання юність | en_US |
dc.subject | мотивація навчання старшокласників | en_US |
dc.title | Ціннісні орієнтації особистості в період ранньої юності | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Value_orientations_ of_ the_ individual_ in_ early_ adolescence.pdf | Ціннісні орієнтації особистості в період ранньої юності [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 «Практична психологія» | 702.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.