Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7032
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рупак, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T14:11:23Z | - |
dc.date.available | 2020-07-02T14:11:23Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7032 | - |
dc.description | Рупак А. С. Я-образ як інструмент корекції самооцінки підлітка [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / А. С. Рупак; наук. кер. М. О. Марценюк. - Мукачево: МДУ, 2020.- 63 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає в здійсненні теоретичного аналізу та емпіричному дослідженні Я-образу як інструменту корекції самооцінки підлітка, а також наданні рекомендацій дорослим, що взаємодіють з дітьми для формування адекватної самооцінки у підлітків. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичне вивчення питання в науковій літературі та вокреслити психологічні чинники, які впливають на формування адекватної самооцінки та «Я-образу» підлітка. 2. Підібрати психологічний інструментарій та провести емпіричне дослідження; розкрити роль фактору самооцінки на формування «Я-образу» в підлітковому віці. 3. Розробити та надати рекомендації батькам та вчителям щодо формування адекватної самооцінки в підлітковому віці. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | самооцінки підлітка | en_US |
dc.subject | розвиток самосвідомості | en_US |
dc.subject | емпіричне дослідження | en_US |
dc.subject | Я-образ | en_US |
dc.title | Я-образ як інструмент корекції самооцінки підлітка | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
I-image_ as _a_ tool _for _correcting _adolescent _self-esteem.pdf | Я-образ як інструмент корекції самооцінки підлітка [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» | 674.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.