Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033
Название: | Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів |
Авторы: | Свистак, Д. М. |
Ключевые слова: | Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутні вихователі |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Мета дослідження – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, та експериментальній перевірці системи роботи з формування комунікативної компетентності. Завдання дослідження: 1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити сутність і структуру поняття «комунікативної компетентність вихователя дошкільного навчального закладу». 2. Охарактеризувати вимоги до комунікативної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу 3. Дослідити рівень комунікативної компетентності майбутніх вихователів, провести аналіз результатів емпіричного дослідження. |
Описание: | Свистак Д. М. Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Д. М. Свистак ; наук. кер. О. Ю. Воронова. - Мукачево: МДУ, 2020. - 63 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033 |
Располагается в коллекциях: | Untitled |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological _and_pedagogical_ conditions_ for_ the_ formation _of _professionalism _of_ future_ educators.pdf | Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» | 681.81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.