Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7037
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дидик, Б. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T17:56:49Z | - |
dc.date.available | 2020-07-02T17:56:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7037 | - |
dc.description | Дидик Б. Дослідження впливу моделей сімейних відносин на емоційну сферу дитини [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Б.Дидик; наук.кер. І.І. Брецко.- Мукачево: МДУ, 2020.- 68 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета нашого дослідження – вивчення впливу сім'ї, зокрема дитячо- батьківських відносин на емоційну сферу дитини дошкільного віку. Мета конкретизувалася в наступних основних завданнях дослідження: 1. Проаналізувати зміст проблеми в науковій літературі. 2. Визначити взаємозв'язок взаємовідносин у сім'ї та їх позицією і емоційним станом дитини. 3. Встановити особливості впливу сімейних відносин на емоційну сферу старших дошкільників. 4. Виявити уявлення батьків про особливості емоційного розвитку дитини. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | моделі сімейних відносин | en_US |
dc.subject | емоційна сфера дитини | en_US |
dc.subject | вплив | en_US |
dc.title | Дослідження впливу моделей сімейних відносин на емоційну сферу дитини | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Research_of_ influence_models_ of_ family_ relations_ on_ the_emotional_ sphere_ of_the_child_.pdf | Дослідження впливу моделей сімейних відносин на емоційну сферу дитини [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Б.Дидик; наук.кер. І.І. Брецко.- Мукачево: МДУ, 2020.- 68 с. | 773.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.