Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кампов, К. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T11:51:24Z | - |
dc.date.available | 2020-07-03T11:51:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7044 | - |
dc.description | Кампов К. М. Агресивність підлітків: дослідження і корекція [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр.підгот. 053 «Психологія» / К.М. Кампов; наук.кер. М.О. Марценюк.- Мукачево: МДУ,2020.- 61 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у діагностиці агресивності та її проявів в підлітковому віці та у окресленні напрямку психокорекційної роботи по подоланню цих проявів. Для реалізації поставленої мети було поставлено наступні завдання: 1. Проаналізувати проблему підліткової агресивності у науковій літературі та виявити її особливості у сучасних підлітків. 2. Підібрати діагностичний інструментарій та дослідити сутність агресивності особистості та її особливостей; виявлення ступеню підліткової агресивності. 3. Окреслити психолого-педагогічну програму психокорекційної роботи з подолання проявів агресивності у підлітків та надати рекомендації для її зниження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | агресивність підлітків | en_US |
dc.subject | дослідження і корекція | en_US |
dc.subject | поняття агресії | en_US |
dc.title | Агресивність підлітків: дослідження і корекція | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Adolescent_ aggression_ research_ and_ correction_.pdf | Агресивність підлітків: дослідження і корекція [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр.підгот. 053 «Психологія» / К.М. Кампов; наук.кер. М.О. Марценюк.- Мукачево: МДУ,2020.- 61 с. | 678.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.