Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-07-09T19:11:48Z-
dc.date.available2020-07-09T19:11:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7058-
dc.descriptionМолнар Т. І. Підготовленість студентів до роботи зі школярами в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 3 березня 2020 р.) / за ред. О. А. Голюк ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної, початкової освіти та мистецтв імені Валентини Волошиної. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 9. – С. 387-390en_US
dc.description.abstractАктуалізується проблема підготовки вчителя, готового до взаємодії з представниками інших культур. Окреслено унікальні та специфічні особливості Закарпаття, які слід враховувати в діяльності, спрямованій на міжкультурну взаємодію етносів. З’ясовано уподобання студентів, які є представниками національних меншин, визначено пріоритети щодо їхніх культурно-освітніх потреб.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВінницяen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectміжкультурний простірen_US
dc.subjectетнічні групиen_US
dc.subjectнаціональні меншиниen_US
dc.subjectЗакарпаттяen_US
dc.titleПідготовленість студентів до роботи зі школярами в міжкультурному просторі Закарпаттяen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Readiness_of_students_to_work_with_students_in_the_intercultural_space_of_Transcarpathia.pdfПідготовленість студентів до роботи зі школярами в міжкультурному просторі Закарпаття1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.