Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7059
Название: Міжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: міжкультурність
міжкультурна освіта
міжкультурний підхід
освітній простір
Дата публикации: 2020
Издательство: Presov
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема міжкультурної освіти. З'ясовано історичне підгрунтя ідеї міжкультурності; уточнено сутність поняття "міжкультурна освіта"; окреслено функції та основні завдання міжкультурної освіти; акцентовано увагу на важливості міжкультурного підходу в сучасному освітньому просторі, позаяк міжкультурна освіта зорієнтована на формування індивіда, який зберігає свою соціально-культурну ідентичність, поважає інші культурно-етнічні спільноти, уміє жити в мирі з представниками різних національностей, рас, вірувань, готовий до активної творчої діяльності в динамічному полікультурному й багатонаціональному середовищі
Описание: Молнар Т. І. Міжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст / Т. І. Молнар // Vzdelavanie a spolocnost v. Medzinarodny nekonferencny zbornik. - Presov, 2020. - С. 368-372
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7059
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Intercultural_education_historical_retrospective_and_contemporary_context.pdfМіжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст3.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.