Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7059
Назва: Міжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: міжкультурність
міжкультурна освіта
міжкультурний підхід
освітній простір
Дата публікації: 2020
Видавництво: Presov
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема міжкультурної освіти. З'ясовано історичне підгрунтя ідеї міжкультурності; уточнено сутність поняття "міжкультурна освіта"; окреслено функції та основні завдання міжкультурної освіти; акцентовано увагу на важливості міжкультурного підходу в сучасному освітньому просторі, позаяк міжкультурна освіта зорієнтована на формування індивіда, який зберігає свою соціально-культурну ідентичність, поважає інші культурно-етнічні спільноти, уміє жити в мирі з представниками різних національностей, рас, вірувань, готовий до активної творчої діяльності в динамічному полікультурному й багатонаціональному середовищі
Опис: Молнар Т. І. Міжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст / Т. І. Молнар // Vzdelavanie a spolocnost v. Medzinarodny nekonferencny zbornik. - Presov, 2020. - С. 368-372
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7059
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intercultural_education_historical_retrospective_and_contemporary_context.pdfМіжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст3.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.