Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7059
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T19:37:09Z | - |
dc.date.available | 2020-07-09T19:37:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7059 | - |
dc.description | Молнар Т. І. Міжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст / Т. І. Молнар // Vzdelavanie a spolocnost v. Medzinarodny nekonferencny zbornik. - Presov, 2020. - С. 368-372 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема міжкультурної освіти. З'ясовано історичне підгрунтя ідеї міжкультурності; уточнено сутність поняття "міжкультурна освіта"; окреслено функції та основні завдання міжкультурної освіти; акцентовано увагу на важливості міжкультурного підходу в сучасному освітньому просторі, позаяк міжкультурна освіта зорієнтована на формування індивіда, який зберігає свою соціально-культурну ідентичність, поважає інші культурно-етнічні спільноти, уміє жити в мирі з представниками різних національностей, рас, вірувань, готовий до активної творчої діяльності в динамічному полікультурному й багатонаціональному середовищі | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Presov | en_US |
dc.subject | міжкультурність | en_US |
dc.subject | міжкультурна освіта | en_US |
dc.subject | міжкультурний підхід | en_US |
dc.subject | освітній простір | en_US |
dc.title | Міжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Intercultural_education_historical_retrospective_and_contemporary_context.pdf | Міжкультурна освіта: історична ретроспективна і сучасний контекст | 3.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.