Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7060
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T19:54:46Z | - |
dc.date.available | 2020-07-09T19:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7060 | - |
dc.description | Молнар Т. І. Кроскультурний простір початкової школи як сфера взаємодії суб’єктів / Т. І. Молнар // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - Серія 5. - Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 71 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – С. 169-173 | en_US |
dc.description.abstract | Порушується проблема кроскультурного простору початкової школи як сфери взаємодії трьох суб’єктів: педагога, дитини і середовища між ними. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять «простір», «освітній простір» «кроскультурний», «кроскультурний простір закладу освіти»; окреслено обставити, які впливають на побудову кроскультурного простору початкової школи; акцентовано увагу на важливості врахування культурно-освітнього потенціалу мікрорайону під час моделювання кроскультурного простору закладу освіти. З’ясовано, що сучасна початкова школа розглядається як динамічний кроскультурний простір, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу молодших школярів. Під кроскультурним простором початкової школи розуміється вся сукупність освітніх закладів різного типу і виду, суспільних і державних організацій, що взаємодіють між собою. Разом вони створюють простір соціалізації шестирічної дитини, перетворення її в особистість, забезпечують певний рівень освіти, інтелекту і культури суспільства, міжособистісних, етичних, етнічних і всіх інших відносин. Встановлено, що можливість побудови кроскультурного простору зумовлена комплексом обставин. По-перше, створення кроскультурного простору початкової школи диктується тими об’єктивними процесами, що відбуваються нині у світовій спільноті, припускаючи необхідність інтеграції всіх сил в освоєнні просторів (інформаційних, технологічних, економічних тощо), що є провідним елементом подальшого прогресу. По-друге, формування кроскультурного простору стимулюється потребою поглиблення відносин взаємодії всіх членів сучасного співтовариства, в реально виниклому прагненні яких до розширення економічних, політичних, культурних та інших зв’язків освітній простір відіграє важливу роль, оскільки саме тут виявляються тенденції розвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | культура | en_US |
dc.subject | простір | en_US |
dc.subject | освітній простір | en_US |
dc.subject | кроскультурний | en_US |
dc.subject | кроскультурний простір закладу освіти | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Кроскультурний простір початкової школи як сфера взаємодії суб’єктів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_cross-cultural_space_of_primary_school_as_a_sphere_of_interaction_of_subjects.pdf | Кроскультурний простір початкової школи як сфера взаємодії суб’єктів | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.