Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-07-09T19:54:46Z-
dc.date.available2020-07-09T19:54:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7060-
dc.descriptionМолнар Т. І. Кроскультурний простір початкової школи як сфера взаємодії суб’єктів / Т. І. Молнар // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - Серія 5. - Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 71 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – С. 169-173en_US
dc.description.abstractПорушується проблема кроскультурного простору початкової школи як сфери взаємодії трьох суб’єктів: педагога, дитини і середовища між ними. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять «простір», «освітній простір» «кроскультурний», «кроскультурний простір закладу освіти»; окреслено обставити, які впливають на побудову кроскультурного простору початкової школи; акцентовано увагу на важливості врахування культурно-освітнього потенціалу мікрорайону під час моделювання кроскультурного простору закладу освіти. З’ясовано, що сучасна початкова школа розглядається як динамічний кроскультурний простір, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу молодших школярів. Під кроскультурним простором початкової школи розуміється вся сукупність освітніх закладів різного типу і виду, суспільних і державних організацій, що взаємодіють між собою. Разом вони створюють простір соціалізації шестирічної дитини, перетворення її в особистість, забезпечують певний рівень освіти, інтелекту і культури суспільства, міжособистісних, етичних, етнічних і всіх інших відносин. Встановлено, що можливість побудови кроскультурного простору зумовлена комплексом обставин. По-перше, створення кроскультурного простору початкової школи диктується тими об’єктивними процесами, що відбуваються нині у світовій спільноті, припускаючи необхідність інтеграції всіх сил в освоєнні просторів (інформаційних, технологічних, економічних тощо), що є провідним елементом подальшого прогресу. По-друге, формування кроскультурного простору стимулюється потребою поглиблення відносин взаємодії всіх членів сучасного співтовариства, в реально виниклому прагненні яких до розширення економічних, політичних, культурних та інших зв’язків освітній простір відіграє важливу роль, оскільки саме тут виявляються тенденції розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectпростірen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectкроскультурнийen_US
dc.subjectкроскультурний простір закладу освітиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleКроскультурний простір початкової школи як сфера взаємодії суб’єктівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_cross-cultural_space_of_primary_school_as_a_sphere_of_interaction_of_subjects.pdfКроскультурний простір початкової школи як сфера взаємодії суб’єктів1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.