Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126
Название: Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності
Авторы: Синевич, Інна Сергіївна
Ключевые слова: квазіпрофесійна діяльність
педагогічне моделювання
педагогічна ситуація
навчально-педагогічні ігри
ділова та рольова гра
квазіпрофесійні тренінги
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано роль педагогічного моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності майбутніх фахівців. Розкрито мету та основні завдання квазіпрофесійних тренінгів, що доють можливість обдумати ефективні моделі поведінки у педагогічно змодельованих ситуаціях та сприяють реалізації теоретичних знань на практиці. Проаналізовано роль ігрових технологій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх педагогів-музикантів.
Описание: Синевич І. С. Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності / І. С. Синевич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 81-84
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pedagogical_modeling_in_the_conditions_of_quasi-professional_activity.pdfПедагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.