Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126
Назва: | Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності |
Автори: | Синевич, Інна Сергіївна |
Ключові слова: | квазіпрофесійна діяльність педагогічне моделювання педагогічна ситуація навчально-педагогічні ігри ділова та рольова гра квазіпрофесійні тренінги |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано роль педагогічного моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності майбутніх фахівців. Розкрито мету та основні завдання квазіпрофесійних тренінгів, що доють можливість обдумати ефективні моделі поведінки у педагогічно змодельованих ситуаціях та сприяють реалізації теоретичних знань на практиці. Проаналізовано роль ігрових технологій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх педагогів-музикантів. |
Опис: | Синевич І. С. Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності / І. С. Синевич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 81-84 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogical_modeling_in_the_conditions_of_quasi-professional_activity.pdf | Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.