Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7127
Назва: | Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз |
Автори: | Синевич, Інна Сергіївна |
Ключові слова: | досвід квазіпрофесійний досвід педагог |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Кам'янець-Подільськ |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналітичний огляд наукових праць із проблеми досвіду особистості. Здійснено загальнонауковий аналіз поняття “досвіду” з точки зору суспільних наук, зокрема філософії, соціології, естетики, психології та педагогіки. Розкрито поняття “квазіпрофесійного досвіду”, визначено його сутність у системі професійної підготовки майбутнього педагога. |
Опис: | Синевич І.С Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз / І. С. Синевич // Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. – Кам'янець-Подільський, 2018. – Випуск 25 (2-2018). Частина 1. – С. 178-184 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7127 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Quasi-professional_experience_categorical_analysis.pdf | Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз | 1.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.