Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Title: | Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта |
Authors: | Синевич, Інна Сергіївна |
Keywords: | діяльність діяльнісний підхід квазіпрофесійний досвід педагог-музикант |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Умань |
Abstract: | У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі. |
Description: | Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_role_of_the_activity_approach_in_the_formation_of_quasi-professional_experience_of_the_future_music_teacher.pdf | Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта | 934.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.