Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Titel: Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта
Autoren: Синевич, Інна Сергіївна
Stichwörter: діяльність
діяльнісний підхід
квазіпрофесійний досвід
педагог-музикант
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Умань
Zusammenfassung: У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі.
Beschreibung: Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_role_of_the_activity_approach_in_the_formation_of_quasi-professional_experience_of_the_future_music_teacher.pdfРоль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта934.66 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.