Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Назва: | Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта |
Автори: | Синевич, Інна Сергіївна |
Ключові слова: | діяльність діяльнісний підхід квазіпрофесійний досвід педагог-музикант |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Умань |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі. |
Опис: | Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_role_of_the_activity_approach_in_the_formation_of_quasi-professional_experience_of_the_future_music_teacher.pdf | Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта | 934.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.