Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиневич, Інна Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-08-08T10:21:37Z-
dc.date.available2020-08-08T10:21:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130-
dc.descriptionСиневич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУманьen_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectквазіпрофесійний досвідen_US
dc.subjectпедагог-музикантen_US
dc.titleРоль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музикантаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_the_activity_approach_in_the_formation_of_quasi-professional_experience_of_the_future_music_teacher.pdfРоль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта934.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.