Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7132
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синевич, Інна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-10T10:20:09Z | - |
dc.date.available | 2020-08-10T10:20:09Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7132 | - |
dc.description | Синевич І. С. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів через впровадження педагогічних інновацій / І.С. Синевич // Київський науково-педагогічний вісник : наук. журн. – Київ, 2016. – №7 (07). – С. 159-166 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема професійної підготовки майбутніх педагогів у зв’язку з реформами, які відбуваються в освітньому просторі, необхідністю модернізації концепції початкової освіти, посиленням вимог до особистості педагога та його професійних якостей. Розкрито необхідність використання інноваційних педагогічних технологій навчання для формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | компетенці | en_US |
dc.subject | педагогічні інновації | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | en_US |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів через впровадження педагогічних інновацій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation_of_professional_competence_of_future_primary_school_teachers_through_the_introduction_of_pedagogical_innovations.pdf | Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів через впровадження педагогічних інновацій | 734.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.