Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136
Назва: | Структура квазіпрофесійного досвіду |
Автори: | Синевич, Інна Сергіївна |
Ключові слова: | квазіпрофесійний досвід майбутній вчитель музичного мистецтва досвід структура |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Харків |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. |
Опис: | Синевич І.С. Структура квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Ijes : іnternational journal of education and science. – Харків, 2019. – Том 2, №2. – С. 35-36 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
The_structure_of_quasi-professional_experience.pdf | 583.57 kB | Структура квазіпрофесійного досвіду | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.