Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137
Название: | Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду |
Авторы: | Синевич, Інна Сергіївна |
Ключевые слова: | квазіпрофесійний досвід майбутній вчитель музичного мистецтва досвід структура |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Одеса |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розкрито зм іст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стій ко сті професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. |
Описание: | Синевич І.С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Серія: Педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – №2 (127). – С. 53-60 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_structure_and_content_of_quasi-professional_experience.pdf | Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду | 1.39 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.