Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синевич, Інна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-10T10:47:56Z | - |
dc.date.available | 2020-08-10T10:47:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137 | - |
dc.description | Синевич І.С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Серія: Педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – №2 (127). – С. 53-60 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито зм іст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стій ко сті професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Одеса | en_US |
dc.subject | квазіпрофесійний досвід | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель музичного мистецтва | en_US |
dc.subject | досвід | en_US |
dc.subject | структура | en_US |
dc.title | Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_structure_and_content_of_quasi-professional_experience.pdf | Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.