Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137
Title: | Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду |
Authors: | Синевич, Інна Сергіївна |
Keywords: | квазіпрофесійний досвід майбутній вчитель музичного мистецтва досвід структура |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Одеса |
Abstract: | У статті розкрито зм іст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стій ко сті професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. |
Description: | Синевич І.С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Серія: Педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – №2 (127). – С. 53-60 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_structure_and_content_of_quasi-professional_experience.pdf | Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.