Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
Titel: | Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці |
Autoren: | Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна |
Stichwörter: | зміст і форми підготовки викладачі фортепіано музична освіта |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Herausgeber: | Київ |
Zusammenfassung: | Розглядаються вимоги до підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці. Детально аналізуються зміст і форма навчання та їх ключові моменти. Надається характеристика підготовки бакалаврів, магістрів та докторантів музичних навчальних закладів Словаччини. Ця стаття відкрила низку питань, пов’язаних із вивченням підходів словацьких учених до формування набору вимог, моделювання змісту навчання в академіях і консерваторіях та окреслення його ключових компонентів. Підготовка фахівців розглядається як потреба суспільства у створеній системі знань, умінь, навичок, професійних якостей майбутнього фахівця, що формується в процесі навчання. |
Beschreibung: | Тетерюк-Кінч Ю.С. Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці / Ю. С. Тетерюк-Кінч // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С.213-216 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Conceptual_approaches_to_the_content_and_forms_of_training_future_piano_teachers_in_the_Slovak_Republic.pdf | Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці | 792.53 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.