Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
Title: Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці
Authors: Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна
Keywords: зміст і форми підготовки
викладачі фортепіано
музична освіта
Issue Date: 2019
Publisher: Київ
Abstract: Розглядаються вимоги до підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці. Детально аналізуються зміст і форма навчання та їх ключові моменти. Надається характеристика підготовки бакалаврів, магістрів та докторантів музичних навчальних закладів Словаччини. Ця стаття відкрила низку питань, пов’язаних із вивченням підходів словацьких учених до формування набору вимог, моделювання змісту навчання в академіях і консерваторіях та окреслення його ключових компонентів. Підготовка фахівців розглядається як потреба суспільства у створеній системі знань, умінь, навичок, професійних якостей майбутнього фахівця, що формується в процесі навчання.
Description: Тетерюк-Кінч Ю.С. Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці / Ю. С. Тетерюк-Кінч // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С.213-216
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conceptual_approaches_to_the_content_and_forms_of_training_future_piano_teachers_in_the_Slovak_Republic.pdfКонцептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці792.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.