Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7149
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лакатош, Мар’яна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T19:28:59Z | - |
dc.date.available | 2020-08-11T19:28:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7149 | - |
dc.description | Лакатош, М. О. Інтерпретація ключових понять проблеми професійної підготовки фахівців аграрного профілю / М. О. Лакатош // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : ВД "Гельветика", 2019. – Вип. 13, Том 1. – С.116-119. – [Копія] [Фахове видання] [Журнал проіндексовано Copernicus] | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано комплекс ключових теоретичних досліджень педагогічної термінології проблеми професійної підготовки фахівців аграрного профілю. Автор зробив спробу уточнити сутність категоріального апарату проблеми дослідження в сучасному освітньому просторі на основі вивчення довідкової літератури, наукового доробку філософів, педагогів. Розглядається тлумачення означених категорій у філософських, психолого педагогічних дослідженнях науковців | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Одеса | en_US |
dc.subject | фахівці аграрного профілю | en_US |
dc.subject | фахова підготовка | en_US |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | фах | en_US |
dc.title | Інтерпретація ключових понять проблеми професійної підготовки фахівців аграрного профілю | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Interpretation_of_key_concepts_of_the_problem_of_professional_training_of_agricultural_specialists.pdf | Інтерпретація ключових понять проблеми професійної підготовки фахівців аграрного профілю | 609.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.