Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7157
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куцин, Еріка Карлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-13T19:15:21Z | - |
dc.date.available | 2020-08-13T19:15:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7157 | - |
dc.description | Куцин Е. К. Особливості взаємозв'язку музичної і сучасної психології у процесі сприйняття музики як науково-педагогічна проблема / Е. К. Куцин // Topical issues of the development of modern science : abstracts of VII International scientific and practical conference (11-13 March 2020). – Sofia, Bulgaria, 2020. – С. 293-295 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблем}' питання сприйняття музичних творів як цілісних художньо-естетичних об'єктів шляхом принципу застосування цілісного підходу. Вираження даної думки заключається у розумінні важливості першочерговості сприйняття мистецького твору (музичного) шляхом включення функцій музичного слуху, а другорядним являється застосування методу аналізу характеристики відчуттів (гештальтпсихологічний підхід). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Sofia, Bulgaria | en_US |
dc.subject | музичне мистецтво | en_US |
dc.subject | гештальт | en_US |
dc.subject | слух | en_US |
dc.subject | психологія | en_US |
dc.title | Особливості взаємозв'язку музичної і сучасної психології у процесі сприйняття музики як науково-педагогічна проблема | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Features_of_the_relationship_between_music_and_modern_psychology_in_the_process_of_perception_of_music_as_a_scientific_and_pedagogical_problem.pdf | Особливості взаємозв'язку музичної і сучасної психології у процесі сприйняття музики як науково-педагогічна проблема | 588.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.