Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7166
Title: | Роль театрально-драматичної діяльності у розвитку молодшого школяра |
Authors: | Куцин, Еріка Карлівна |
Keywords: | театр молодший школяр театральна педагогіка театральне мистецтво пісенна терапія засоби драматизації формування інтересу |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вінниця |
Abstract: | У статті аналізується проблема формування особистості молодшого школяра засобами театрачьної педагогіки та пісенної терапії. Автор описує особливості застосування у навчально-виховному процесі початкової шкочи засобів театрачьного мистецтва та пісенної терапії, розкриває інноваційні підходи до організації роботи вчитечя. Одним із основних завдань освіти є розвиток пізнавачьного інтересу, здібностей, вмінь і навичок учнів у процесі навчання. Виховання творчої спрямованості особистості молодшого школяра визначається як особлива організація життєдіяльності дітей молодшого шкічьного віку, що забезпечує їх особистісне самовираження і набуття власного досвіду творчої діячьності. Театрачізована діячьність молодших школярів розглядається як педагогічно організований, регульований режисером-педагогом процес, основу' якого становить гра «актора»- школяра, що сприяє перевтіченню дітей в уявні образи в умовах вигадки за допомогою виразних засобів театру. Встановлено, що включення молодших школярів у театрачізовану діячьність, орієнтовану на виховання творчої спрямованості особистості, забезпечується створенням таких педагогічних умов: формування театрально- освітнього середовища, активне включення дітей в розробку' і реалізацію творчо-пошукових театрачізованих проектів, стимулювання батьків до участі в театралізованій діяльності школярів. Педагогічна організація театралізованої діячьності, яка орієнтована на виховання творчої спрямованості особистості молодшого школяра, включає підготовку інтеграційного творчо-пошукового театрачізованого проекту, локачьного тематичного проекту як алгоритму будь-якого творчого театрачізованого завдання, що складається з трьох послідовних етапів: «ресурсне коло»: творчо-продуктивний етап; рефлексивний етап. Творчо-пошукові театрачізовані проекти передбачають активне оцінне ставлення до явищ навколишнього життя, вибір художніх образів, їх виразне втічення, прояв почуття емпатії, самовираження особистості дитини. |
Description: | Куцин, Е. К. Роль театрально-драматичної діяльності у розвитку молодшого школяра / Е. К. Куцин // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія" : збірник наукових праць. – Вінниця, 2019. – № 59. – С. 33-38. – [Копія] [Фахове видання] [Збірник проіндексовано] [Index Copernicus]. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7166 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_ role_ of_ theatrical_ and_ dramatic_ activities_ in_ the_ development_ of_ primary_ school_ children_.pdf | Роль театрально-драматичної діяльності у розвитку молодшого школяра | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.