Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169
Название: | Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами |
Авторы: | Куцин, Еріка Карлівна |
Ключевые слова: | пісочна арт-технологія раннє дитинство дошкільний вік креативна педагогіка дошкільна освіта |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Київ |
Краткий осмотр (реферат): | У статті показана можливість використання пісочної арт-технології в роботі з дітьми молодшого віку. Описано ресурси піску як художнього матеріалу. Казкотерапія на піску органічно вписується у ігрову діяльність дітей, не створює додаткової напруги для дитини,яка відчувала стрес після пережитої травматичної,стресової ситуації. Вона відволікає дітей від значущих переживань,оживляє сферу фізичних відчуттів, заблокованих в результаті психічної травми, не розвиває втоми, так як базується на вже сформованих навичках і уміннях. |
Описание: | Куцин, Е. К. Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами / Е. К. Куцин // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : науково-практичний журнал. – Київ, 2019. – №4.Книга 2.Том ІІ (84). – С. 331-339. – [Копія] [Фахове видання] [Журнал проіндексовано]. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Conducting _fairy-tale_games_ in_ the_ sandbox_ and_ their_ significance_ in_ the_ lives_ of_ children_ with_socio-psychological_ problems_.pdf | Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами | 900.63 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.