Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169
Назва: Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами
Автори: Куцин, Еріка Карлівна
Ключові слова: пісочна арт-технологія
раннє дитинство
дошкільний вік
креативна педагогіка
дошкільна освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): У статті показана можливість використання пісочної арт-технології в роботі з дітьми молодшого віку. Описано ресурси піску як художнього матеріалу. Казкотерапія на піску органічно вписується у ігрову діяльність дітей, не створює додаткової напруги для дитини,яка відчувала стрес після пережитої травматичної,стресової ситуації. Вона відволікає дітей від значущих переживань,оживляє сферу фізичних відчуттів, заблокованих в результаті психічної травми, не розвиває втоми, так як базується на вже сформованих навичках і уміннях.
Опис: Куцин, Е. К. Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами / Е. К. Куцин // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : науково-практичний журнал. – Київ, 2019. – №4.Книга 2.Том ІІ (84). – С. 331-339. – [Копія] [Фахове видання] [Журнал проіндексовано].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conducting _fairy-tale_games_ in_ the_ sandbox_ and_ their_ significance_ in_ the_ lives_ of_ children_ with_socio-psychological_ problems_.pdfПроведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами900.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.