Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173
Назва: | Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра |
Автори: | Куцин, Еріка Карлівна |
Ключові слова: | арт-терапія музичне мистецтво психічний стан лікування вплив школярі |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Vancouver, Canada |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається вплив арт-терапії на психіку і соматичний стан школяра. Доводиться, що арт-терапія має значний гармонізуючий вплив на психіку і фізичний стан дитини. Обґрунтовується можливість її застосування в практиці профілактики і лікування негативних психічних і фізичних станів дітей. А також висвітлюється проблема впровадження у навчально-виховний процес арт-терапевтичного механізму як засобу психолого-педагогічної адаптації особистості в умовах глобалізації суспільства. |
Опис: | Куцин Е. К. Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра / Е. К. Куцин // Dynamics of the development of world science : abstracts of VI International scientific and practical conference (19-21 February 2020). – Vancouver, Canada, 2020. – С. 636-639 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_specifics_of_the_impact_of_art-therapeutic_mechanism_on_the_student.pdf | Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра | 636.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.