Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куцин, Еріка Карлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-17T10:37:11Z | - |
dc.date.available | 2020-08-17T10:37:11Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173 | - |
dc.description | Куцин Е. К. Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра / Е. К. Куцин // Dynamics of the development of world science : abstracts of VI International scientific and practical conference (19-21 February 2020). – Vancouver, Canada, 2020. – С. 636-639 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається вплив арт-терапії на психіку і соматичний стан школяра. Доводиться, що арт-терапія має значний гармонізуючий вплив на психіку і фізичний стан дитини. Обґрунтовується можливість її застосування в практиці профілактики і лікування негативних психічних і фізичних станів дітей. А також висвітлюється проблема впровадження у навчально-виховний процес арт-терапевтичного механізму як засобу психолого-педагогічної адаптації особистості в умовах глобалізації суспільства. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Vancouver, Canada | en_US |
dc.subject | арт-терапія | en_US |
dc.subject | музичне мистецтво | en_US |
dc.subject | психічний стан | en_US |
dc.subject | лікування | en_US |
dc.subject | вплив | en_US |
dc.subject | школярі | en_US |
dc.title | Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
The_specifics_of_the_impact_of_art-therapeutic_mechanism_on_the_student.pdf | Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра | 636.59 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.