Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7214
Title: Ретроспектива становлення закладів початкової освіти в Закарпатті(ХIХ-ХХI ст.) : передумови, особливості, тенденції
Authors: Фізеші, Октавія Йосипівна
Keywords: початкова школа
заклади початкової освіти
передумови становлення
особливості розвитку
тенденції в освіті
Закарпаття
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Abstract: У статті проведено ретроспективний аналіз процесу становлення та розвитку закладів початкової освіти в Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХ століття. З'ясовано соціально-економічні, суспільно-політичні та освітньо-організаційні передумови розвитку початкової школи в залежності від освітньої політики держав, до складу яких територіально (за хронологією) належало Закарпаття. Розкрито і систематизовано особливості організації і змісту діяльності початкової школи Закарпаття, провідні тенденції її розвитку (загальні, специфічні, повторювальні з диференціацією на організаційно-управлінські, освітньо-змістові, професійно-орієнтовані). Визначено конструктивний ретродосвід початкової школи Закарпаття для його подальшої актуалізації в сучасному освітньому процесі.
Description: Фізеші О. Й. Ретроспектива становлення закладів початкової освіти в Закарпатті(ХIХ-ХХI ст.) : передумови, особливості, тенденції / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2020. - Випуск 1(11). - С. 42-45
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7214
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Retrospective_ of_ the _formation _of _primary _education_ institutions_ in _Transcarpathia _(XIX-XXI centuries) _prerequisites_features_ trends.pdfРетроспектива становлення закладів початкової освіти в Закарпатті(ХIХ-ХХI ст.) : передумови, особливості ,тенденції720.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.