Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7217
Назва: Сутність культурологічної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Алмаші - Копин, Ангеліна Вікторівна
Беспалько, Леся Антоніївна
Білик, Олена Віталіївна
Ключові слова: культурологічний підхід
компетентність
культурологічна компетентність майбутніх учителів початкових класів
професійна діяльність
фахова підготовка
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретичне обґрунтування сутності культурологічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано різноаспектні наукові визначення ключових дефініцій дослідження у працях вітчизняних та зарубіжних науковців. Вперше представлено авторське визначення поняття «культурологічна компетентність майбутніх учителів початкових класів». З’ясовано, що культурологічна компетентність є невід’ємною складовою фахової компетентності майбутніх учителів початкових класів.
Опис: Атрощенко Т. О. Сутність культурологічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Т. О. Атрощенко, А. В. Алмаші-Копин, Л. А. Безпалько, О. В. Білик // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2020. - Випуск 1(11). - С. 53-56
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7217
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ essence_ of _culturological _competence _of _future_ primary _school _teachers.pdf734.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.