Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7219
Название: Management of the hotel industry enterprises competitiveness on the basis of digital technologies and marketing
Авторы: Gavrilets, Olesya
Гаврилець, Олеся Василівна
Chuchka, Ivan
Чучка, Іван Михайлович
Marian, Gajdos
Ключевые слова: enterprise competitiveness
hotel industry
marketing management approaches
digital technologies
digital marketing
конкурентоспроможність підприємств
готельна індустрія
підходи управління маркетингом
цифрові технології
цифровий маркетинг
Дата публикации: 2020
Издательство: Одеса
Краткий осмотр (реферат): The holistic system o f understanding the current situation o f hotel-type enterprises in the conditions o f intensified competition has been investigated in the article, and what capabilities o f digital tools will increase the efficiency o f economic activity in the market. Special attention has been paid to the essential characteristics o f the "enterprise competitiveness" (EC) definition in particular, as well as the analysis o f classical and marketing approaches to the management o f this process. The main attention in the article is focus on the study o f digital tools (multimedia technologies, interactive hotel event management systems and customer service, etc.), which are proposed to increase the EC efficiency o f the hotel enterprise. The role o f digital marketing has been analysed through the adaptation o f its tools (social networks, SEO, contextual advertising, email marketing, etc.) and goals (work with new customers, work with customer database, work on the image) and technical capabilities to achieve them fo r the competitive management o f the modern type hotel enterprise.
Описание: Gavrilets O. Management of the hotel industry enterprises competitiveness on the basis of digital technologies and marketing / O. Gavrilets, I. Chuchka, M. Gajdos // Маркетинг і цифрові технології : науковий журнал. - Одеса, 2020. - Том 4, № 2. - P. 6-16
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7219
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management _of _the _hotel _industry _enterprises_ competitiveness_ on_ the_ basis _of_ digital_ technologies _and_ marketing.pdfManagement of the hotel industry enterprises competitiveness on the basis of digital technologies and marketing1.19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.