Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7225
Название: Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: міжкультурний простір
міжкультурні цінності
толерантність
терпимість
професійна підготовленість
Дата публикации: 2020
Издательство: Дрогобич: видавничий дім «Гельветика»
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема підготовленості майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі. Окреслено унікальні та специфічні особливості Закарпаття, які необхідно враховувати в діяльності, спрямованій на міжкультурну взаємодію етносів. З’ясовано уподобання студентів, які є представниками національних меншин, визначено пріоритети щодо їхніх культурно-освітніх потреб. Актуалізується проблема формування в майбутніх педагогів ціннісного плюралізму, менталітету співробітництва, становлення «діалогу культур» різних національностей, рас, віросповідань, поглядів та переконань, підготовки особистості, здатної сприймати й розуміти не лише власні цінності, а й культурні цінності інших народів, спроможної до міжетнічної й міжкультурної комунікації. Виокремлено світоглядний компонент підготовленості студентів до роботи з молодшими школярами в міжкультурному просторі, в основі якого – три складники (фактори): «Ціннісне ставлення до роботи з учнями початкової школи в міжкультурному просторі», «Наявність позитивної мотивації до роботи в міжкультурному просторі», «Спрямованість на досягнення позитивного результату в міжкультурній комунікації». Створений таким чином конструкт репрезентуватиме підготовленість майбутнього вчителя до роботи з учнями в міжкультурному просторі у формі, прийнятній для визначення відповідних критеріальних показників та створення на їх основі ефективної діагностичної методики. На основі аналізу емпіричних даних визначено стан сформованості міжкультурних цінностей у педагогівпрактиків м. Мукачева; окреслено ознаки підготовленості майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття; виявлено рівень комунікативної толерантності студентів Мукачівського державного університету на констатувальному етапі експерименту
Описание: Молнар Т. Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи / Т. Молнар // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені І. Франка. - Дрогобич : Вд. "Гельветика", 2020. - Випуск 28, Том 3. - С. 96-103
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7225
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The _state _of _formation _of _intercultural_ values_ in _future_ primary_ school_ teachers.pdfСтан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи3.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.