Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7225
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T09:27:02Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T09:27:02Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7225 | - |
dc.description | Молнар Т. Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи / Т. Молнар // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені І. Франка. - Дрогобич : Вд. "Гельветика", 2020. - Випуск 28, Том 3. - С. 96-103 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема підготовленості майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі. Окреслено унікальні та специфічні особливості Закарпаття, які необхідно враховувати в діяльності, спрямованій на міжкультурну взаємодію етносів. З’ясовано уподобання студентів, які є представниками національних меншин, визначено пріоритети щодо їхніх культурно-освітніх потреб. Актуалізується проблема формування в майбутніх педагогів ціннісного плюралізму, менталітету співробітництва, становлення «діалогу культур» різних національностей, рас, віросповідань, поглядів та переконань, підготовки особистості, здатної сприймати й розуміти не лише власні цінності, а й культурні цінності інших народів, спроможної до міжетнічної й міжкультурної комунікації. Виокремлено світоглядний компонент підготовленості студентів до роботи з молодшими школярами в міжкультурному просторі, в основі якого – три складники (фактори): «Ціннісне ставлення до роботи з учнями початкової школи в міжкультурному просторі», «Наявність позитивної мотивації до роботи в міжкультурному просторі», «Спрямованість на досягнення позитивного результату в міжкультурній комунікації». Створений таким чином конструкт репрезентуватиме підготовленість майбутнього вчителя до роботи з учнями в міжкультурному просторі у формі, прийнятній для визначення відповідних критеріальних показників та створення на їх основі ефективної діагностичної методики. На основі аналізу емпіричних даних визначено стан сформованості міжкультурних цінностей у педагогівпрактиків м. Мукачева; окреслено ознаки підготовленості майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття; виявлено рівень комунікативної толерантності студентів Мукачівського державного університету на констатувальному етапі експерименту | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Дрогобич: видавничий дім «Гельветика» | en_US |
dc.subject | міжкультурний простір | en_US |
dc.subject | міжкультурні цінності | en_US |
dc.subject | толерантність | en_US |
dc.subject | терпимість | en_US |
dc.subject | професійна підготовленість | en_US |
dc.title | Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The _state _of _formation _of _intercultural_ values_ in _future_ primary_ school_ teachers.pdf | Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи | 3.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.