Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7228
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | - |
dc.contributor.author | Сігетій, К. І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-15T07:50:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-15T07:50:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7228 | - |
dc.description | Кузьма-Качур М. І. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі формування природознавчих компетентностей: методологічний підхід / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, К. І. Сігетій // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова : збірник наукових праць. - К. : Видавничий дім "Гельветика", 2019. - Том 1№ Випуск 72. - С. 262-266. | en_US |
dc.description.abstract | Висвітлено питання щодо розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку у процесі формування природознавчих компетентностей в умовах реалізації Концепції нової української школи. Автори описали методологічний підхід розвитку творчих здібностей учнів початкових класів, зосередили увагу на значенні осередку природи (куточка природи) для сприяння творчої активності учнів. Ефективним засобом реалізації завдань кожної освітньої галузі, наголошують автори, є створення осередків, які відображали б навчальні потреби й інтереси дітей. Організація та функціонування їх створюватиме умови для дослідницької діяльності, розвитку самостійності, організації роботи дітей в парах та малих групах, а також індивідуально. Авторами вказується, що у навчальних осередках можна проводити різні види освітньої діяльності (проводити спостереження та в подальшому їх фіксувати, досліди та практичні роботи тощо), тому вони мають містити широкий асортимент матеріалів і обладнання до вивчення природознавства у початковій школі. Водночас автори спрямовують увагу вчителів-практиків на тому, що розвиток творчих здібностей у кожного молод- шого школяра залежить від вмілого підбору та застосовування ними на уроці творчих завдань, які сприятимуть уріз- номанітненню творчої діяльності учнів і забезпечити перехід від репродуктивних, формально-логічних дій до творчих. Наголошено на необхідності використання на уроках різних інтерактивних методів навчання у процесі формування при- родознавчих компетентностей, відзначено роль учителя для організації процесу розвитку творчих здібностей молодших школярів. Авторами наведено обґрунтовані приклади застосування методів розвитку творчих здібностей у процесі фор- мування предметних природознавчих компетентностей з конкретних тем: тема «Вода» – метод фокальних об’єктів, тема «Птахи восени» – метод комбінованих питань, тема «Сонячна система» – «системний ліфт», тема «Викорис- тання деревини» – морфонологічний аналіз, тема «Що таке погода та як її передбачити» – «Дерево передбачень» та ін. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | творчі здібності | en_US |
dc.subject | природознавчі компетентності | en_US |
dc.subject | методи розвитку творчих здібностей | en_US |
dc.title | Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі формування природознавчих компетентностей: методологічний підхід | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Development_ of_ creative_ abilities_ of _junior _schoolchildren_ in_ the_ process _of_ formation_ of _natural_ science_ competencies _methodological_ approach.pdf | Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі формування природознавчих компетентностей: методологічний підхід | 746.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.