Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПугачевська, Катерина Йосипівна-
dc.contributor.authorЛизанець, Анжела Гейзівна-
dc.contributor.authorПолянська, В. Е.-
dc.date.accessioned2020-09-16T06:22:03Z-
dc.date.available2020-09-16T06:22:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7231-
dc.descriptionПугачевська К. Й. Особливості просування товарів на міжнародні ринки / К. Й. Пугачевська, А. Г. Лизанець, В. Е. Полянська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : науково-практичний журнал. - Дніпро, 2020. - Випуск 1 (24). - С. 132-137en_US
dc.description.abstractу статті розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, а також формування стратегії просування товарів на міжнародні ринки. Визначено залежність просування товарів від застосовуваних методів виходу підприємства на міжнародний ринок. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендовано подальшу активізацію просування через інтернет. Визначено, що просування є важливою частиною маркетингу підприємств і використовується для інформування, переконування, нагадування споживачам про товари, ідеї, діяльність. Зазаначено, що українським підприємствам потрібно спиратися на досвід розвинених країн: систематично керувати просуванням, використовувати нестандартні та сучасні методи з урахуванням особливостей міжнародного середовища.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДніпроen_US
dc.subjectпросування товаруen_US
dc.subjectуправління просуваннямen_US
dc.subjectстратегія просуванняen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.titleОсобливості просування товарів на міжнародні ринкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_ of_ promotion_ of _goods_ on_ international_markets.pdfОсобливості просування товарів на міжнародні ринки639.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.