Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7231
Title: Особливості просування товарів на міжнародні ринки
Authors: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Лизанець, Анжела Гейзівна
Полянська, В. Е.
Keywords: просування товару
управління просуванням
стратегія просування
маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг
реклама
стимулювання збуту
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпро
Abstract: у статті розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, а також формування стратегії просування товарів на міжнародні ринки. Визначено залежність просування товарів від застосовуваних методів виходу підприємства на міжнародний ринок. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендовано подальшу активізацію просування через інтернет. Визначено, що просування є важливою частиною маркетингу підприємств і використовується для інформування, переконування, нагадування споживачам про товари, ідеї, діяльність. Зазаначено, що українським підприємствам потрібно спиратися на досвід розвинених країн: систематично керувати просуванням, використовувати нестандартні та сучасні методи з урахуванням особливостей міжнародного середовища.
Description: Пугачевська К. Й. Особливості просування товарів на міжнародні ринки / К. Й. Пугачевська, А. Г. Лизанець, В. Е. Полянська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : науково-практичний журнал. - Дніпро, 2020. - Випуск 1 (24). - С. 132-137
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7231
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of_ promotion_ of _goods_ on_ international_markets.pdfОсобливості просування товарів на міжнародні ринки639.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.