Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7255
Назва: Зміст освіти і виховання учнів середньої школи в діяльності Словацьких екологічних організацій
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Турок, Оксана Степанівна
Ключові слова: екологічна освіта
екологічне виховання
освіта Словаччини
неформальна освіта
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості змісту екологічної освіти та формування екологічної свідомості учнів середньої школи у Словаччині. Наголошено, що на сучасному етапі розвитку словацького суспільства спостерігається розрив між знаннями, що дає шкільна освіта, та розвитком екологічно свідомої поведінки і необхідними життєвими навичками. Здійснено аналіз діяльності Словацької екологічної агенції, основними завданнями якої є охорона навколишнього середовища та сприяння розвитку країни відповідно до принципів сталого розвитку. Визначено напрями діяльності СЕА: проведення національних змагань та розробка програм екологічного виховання для шкіл, довготривалі та одноденні освітні програми, лекції, практикуми, виставки, тренінги та конференції, функціонування міжвідомчого порталу екологічної освіти Ewobox. Робота з учнями середньої школи здійснюється кафедрою екологічної освіти Словацької екологічної агенції через співпрацю з вчителями, їхнім навчанням, а також через проведення працівниками установи різноманітних заходів еколого-просвітницького характеру, таких як виставки, кінопокази, екофестивалі, конференції тощо. Важливим аспектом є ініціювання та впровадження екологічних проектів на рівні шкіл, проведення екологічних короткострокових таборів, підтримка досліджень, здійснюваних учнями, висвітлення активностей у засобах масової інформації. Навчання у школах здійснюється, як правило, за акредитованими програмами з екологічної освіти. Зроблено висновок, що у Словаччині зберігається здатність системи освіти гнучко реагувати на наявність і розвиток глобальних мегатенденцій і забезпечувати достатній простір для застосування різноманітності методів і змісту освіти. Урахування необхідності змін дає можливість адаптувати систему освіти до підтримки орієнтації на сприйняття екологічних, етичних і ціннісних проблем, властивих суспільству знань.
Опис: Товканець Г. Зміст освіти і виховання учнів середньої школи в діяльності Словацьких екологічних організацій / Г. Товканець, О. Турок // Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». - Вип 30, том 4, 2020р. - С. 220-224
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7255
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The _content _of_ education_ and_ upbringing _of_ high _school_ students _in_ the_ activities _of _Slovak _environmental_ organizations.pdfЗміст освіти і виховання учнів середньої школи в діяльності Словацьких екологічних організацій793.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.