Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлмашій, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2020-09-25T11:52:24Z-
dc.date.available2020-09-25T11:52:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7268-
dc.descriptionАлмашій І. І. Соціально-психологічні характеристики екологічної складової загальноуніверситетських семінарів / І. І. Алмашій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол. ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2020. - Випуск 1(11). - С.274-276en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто поєднання соціально-психологічних характеристик екологічної складової наукових загально університетських семінарів. Проведення науково-практичних семінарів розглянуто з впровадженням наступних соціально-психологічних функцій екосоціалізації: екологічна адаптація, екологічна актуалізація, активізація екологічної діяльності. Вказано на те, що центричною характеристикою екологоприйнятного стилю життєдіяльності суспільства є поняття екологічна культура, яка окреслює форму такого стилю життєдіяльності та є рушійною (основною) силою у прийнятті рішень щодо взаємоді у системі «Людина-Природа».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнауково-практичний семінарen_US
dc.subjectекологічна культураen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.titleСоціально-психологічні характеристики екологічної складової загальноуніверситетських семінарівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Socio-psychological_characteristics_of_the_ecological_component_of_university_seminars.pdfСоціально-психологічні характеристики екологічної складової загальноуніверситетських семінарів705.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.