Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7285
Назва: Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі
Автори: Попович, Оксана Михайлівна
Ключові слова: студенти
діти третього року життя
інтерактивний метод ORID (ОРІП)
сенсорно збагачене середовище
підготовленість до роботи з дітьми
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вінниця
Короткий огляд (реферат): Акцентується увага на необхідності ґрунтовного дослідження шляхів і методів впливу сенсорно збагаченого середовища на особистісний розвиток у ранньому віці. Представлено власне розуміння сенсорно збагаченого середовища сучасних закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано інтерактивний метод організації підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми раннього віку ORID, який є базовим методом залучення і лежить в основі багатьох інструментів командної роботи та методу сфокусованого обговорення.
Опис: Попович О. М. Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі / О. М. Попович // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 3 березня 2020 р.) – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 9. - С. 360-363
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7285
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Readiness_ of_ students_ to_ work _with _children_ о the_ third_ year_ of _life_ in_a_ sensory _enriched_ environment.pdfПідготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.