Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7290
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палаг, Г. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T08:46:38Z | - |
dc.date.available | 2020-10-06T08:46:38Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7290 | - |
dc.description | Паллаг Г. О. Інтенсифікація навчання іноземної мови з використанням методу сугестопедії [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / Г. О. Паллаг ; наук.кер. В. І. Гарапко. - Мукачево : МДУ, 2019. - 106 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження - теоретично обґрунтувати особливості інтенсивного навчання іноземної мови учнів закладів середньої освіти за допомогою методу сугестопедії. Завдання дослідження. 1)Проаналізувати та узагальнити теоретико - методологічні підходи щодо чинників та принципів інтенсивного навчання за допомогою методу сугестопедії. 2)Узагальнити зміст існуючих методів інтенсивного навчання іноземної мови. 3)Описати навчально-виховний процес вивчення іноземної мови за допомогою методу суґестопедії. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | en_US |
dc.subject | інтенсивного навчання | en_US |
dc.subject | навчання іноземної мови учнів | en_US |
dc.subject | метод сугестопедії | en_US |
dc.title | Інтенсифікація навчання іноземної мови з використанням методу сугестопедії | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Intensification_ of_ foreign _language_ teaching_ using_ the_ method_ of_ suggestopedia.pdf | Інтенсифікація навчання іноземної мови з використанням методу сугестопедії [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " | 842.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.