Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7312
Название: | Співдружність з батьками як умова виховання й навчання дітей з особливими освітніми потребами |
Авторы: | Кас'яненко, Оксана Миколаївна Барна, Христина Василівна |
Ключевые слова: | освітній процес навчально-корекційна робота партнерська взаємодія освітнього закладу і родини |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Видавничий дім «Гельветика» |
Краткий осмотр (реферат): | У статті окреслено педагогічні умови взаємодії закладу освіти та батьків щодо виховання дітей з особливими потребами. Визначено чинники виховних можливостей сім’ї в процесі навчання та виховання, чинники, які на них впливають. Зазначено, що співдружність з батьками у комплексній програмі навчально-виховної діяльності є одним із пріоритетних напрямів роботи для забезпечення цілеспрямованого компенсуючого виховання дитини з особливими освітніми отребами. Педагоги і батьки можуть стати активними учасниками корекційного навчально-виховного процесу за таких умов: співпраця з родиною дитини (планування інтегративних дій, що забезпечать по можливості виховання дитини як рівноправного члена суспільства); створення сприятливих умов для розвитку виховання в сім’ї (родині) для досягнення бажаного результату; постійне інформування батьків про новітні методики, освітні інноваційні технології та засоби, способи і методи їх застосування. Основним принципом організації роботи є партнерська взаємодія з родиною, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами, організація якої передбачає зустрічі з батьками, бесіди, консультації, інформаційну підтримку, складання індивідуальної програми розвитку з урахуванням запитів сім’ї, залучення батьків до корекційно-розвивальної роботи, організації зустрічей з фахівцями тощо. Внаслідок залучення батьків до навчально-корекційної роботи сім’ї дітьми з особливими освітніми потребами отримують скоординовану, всебічну кваліфіковану допомогу. Вмотивована та педагогічно керована участь членів родини в освітньому процесі зумовлює зменшення тривоги і страхів батьків і мобілізує сили на особистісний розвиток дитини. Взаємодія з батьками має сприяти залученню батьків до вирішення багатьох психолого-педагогічних проблем, а батьки, своєючергою, можуть і повинні навчатися співробітництва задля максимально комфортного процесу виховання та навчання дитини з особливими потребами. Значною мірою саме від сім’ї залежить особистісне становлення дитини, формування у неї умінь розуміти свої потреби, можливості і нахили. |
Описание: | Кас'яненко О. М. Співдружність з батьками як умова виховання й навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. М. Кас'яненко, Х. В. Барна // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» - Видавничий дім «Гельветика» 2020. - Випуск 26. - С. 86-90 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7312 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Commonwealth_ with_ parents a_ a_ condition_ for_the_ upbringing_ and_ education_ of _children_ with _special_ educational_ needs.pdf | Співдружність з батьками як умова виховання й навчання дітей з особливими освітніми потребами | 690.47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.