Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7330
Titel: | Психологічні методи розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя під час проходження педагогічної практики |
Autoren: | Левкулич, Д. В. |
Stichwörter: | психологічні дослідження рефлексія психолого-педагогічні проблеми педагогічна практика |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Herausgeber: | Мукачево : МДУ |
Zusammenfassung: | Мета дослідження – теоретично проаналізувати та емпірично дослідити розвиток рефлексії майбутнього вчителя в процесі проходження педагогічної практики. Об'єкт дослідження – рефлексія майбутнього вчителя. Предмет дослідження – процес розвитку рефлексії майбутнього вчителя в ході педагогічної практики. Відповідно до мети, об'єкту та предмету ми визначили наступні завдання дослідження: 1. Проаналізувати зміст поняття «рефлексія» в філософських, психологічних і педагогічних дослідженнях. 2. Дослідно-експериментальним шляхом вивчити розвиток рефлексії майбутнього вчителя в процесі проходження педагогічної практики. |
Beschreibung: | Левкулич Д. В. Психологічні методи розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя під час проходження педагогічної практики [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Д. В. Левкулич ; наук.кер. О.Ю. Воронова. - Мукачево : МДУ, 2019. - 70 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7330 |
Enthalten in den Sammlungen: | Untitled |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Psychological_ methods _of _development _of _professional _reflection _of_ the_ future _teacher _during _pedagogical_ practice.pdf | Психологічні методи розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя під час проходження педагогічної практики [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" | 610.53 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.