Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7330
Назва: Психологічні методи розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя під час проходження педагогічної практики
Автори: Левкулич, Д. В.
Ключові слова: психологічні дослідження
рефлексія
психолого-педагогічні проблеми
педагогічна практика
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – теоретично проаналізувати та емпірично дослідити розвиток рефлексії майбутнього вчителя в процесі проходження педагогічної практики. Об'єкт дослідження – рефлексія майбутнього вчителя. Предмет дослідження – процес розвитку рефлексії майбутнього вчителя в ході педагогічної практики. Відповідно до мети, об'єкту та предмету ми визначили наступні завдання дослідження: 1. Проаналізувати зміст поняття «рефлексія» в філософських, психологічних і педагогічних дослідженнях. 2. Дослідно-експериментальним шляхом вивчити розвиток рефлексії майбутнього вчителя в процесі проходження педагогічної практики.
Опис: Левкулич Д. В. Психологічні методи розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя під час проходження педагогічної практики [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Д. В. Левкулич ; наук.кер. О.Ю. Воронова. - Мукачево : МДУ, 2019. - 70 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7330
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_ methods _of _development _of _professional _reflection _of_ the_ future _teacher _during _pedagogical_ practice.pdfПсихологічні методи розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя під час проходження педагогічної практики [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія"610.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.